hallu..halluu

ini adalah belogAmy
kalau rajin folow la ramai - ramai...

Saturday, January 22, 2011

b0b0 sakit...

this is my 2nd time men tulis2 kat blog..so Bismillahirrahmanirrahim....hehe..yang 1st dulu ntah ape password die. jgn kan passw0rd, address pn aq lupe..ahak5..dah abis mukadimah.
Camni..b0b0 ney adalah name manje moto aku..name saintifik beliau adalah KrisssModenas. Disebabkan surat branak bliau xde name so aku bagi la name..tibe-tibe dapat ilham..cik maya punye keje la neh..name moto die bEbEh. haha...tp...(  lagu sedih berkumandang ) .....b0b0 masuk ward..ptg ney baru kuar operation. Entah camne keadaan die...sedih taw..aku sedih sebab RM220 bakal melayang..waaaa......tp xpela..b0b0 punye pasal. Sebagai ibu yang mithali aku kene jage b0b0 baik-baik..sepertimana insan yang dikasihi jage aku..dah la. malas plak tulis..to be continued...

No comments:

Post a Comment